Regulamin aplikacji mobilnej WodaGO
I. Postanowienia Ogólne
1. Użyte w niniejszym Regulaminie określenia oznaczają:
- adres e-mail, niezbędne dane cookies. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych jest dobrowolne, lecz jest niezbędne dla zakupu Usługi za pośrednictwem Aplikacji;
- historia wizyt na stronie www.wodago.pl, historia transakcji -- będą przetwarzane na podstawie zgody Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO) w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu na adres e-mail, a także reklam oraz informacji o ofertach i promocjach towarów i usług Usługodawcy, na bezpośrednim kontakcie mailowym w celu przedstawienia ofert, reklam i promocji, oraz na profilowaniu danych w celu przedstawienia oraz wyświetlenia Użytkownikowi zindywidualizowanej oferty, reklamy i promocji, a podanie danych jest dobrowolne i nie jest niezbędne dla zawarcia i wykonania umów z Usługodawcą, a dane będą nie dłużej niż 3 lata od wyrażenia zgody lub ostatniego kontaktu marketingowego;
- adres e-mail, telefon -- będą przetwarzane w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust.1 lit. f) RODO) polegającego na badaniu jakości usług świadczonych przez Usługodawcę, poprzez kontakt w tym celu drogą mailową z Użytkownikiem, te dane zostaną usunięte po upływie 3 lat od ostatniego doładowania (zasilenia) portfela (konta) wirtualnego;
- nagrania rozmów z pracownikami infolinii będą przetwarzane na podstawie zgody Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO oraz w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust.1 lit. f) RODO polegającego na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz ochrony lub dochodzeniu roszczeń z tytułu świadczonych usług. Nagrania będą przechowane przez 2 lata.
- adres email będzie przetwarzany w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust.1 lit. f) RODO) polegającego na dochodzeniu lub obronie przed roszczeniami cywilno-prawnymi;
- wynajmu, dzierżawy, użyczania, sprzedaży, redystrybucji, sublicencjonowania lub innego komercyjnego wykorzystywania Aplikacji;
- wykorzystywania Aplikacji do jakiejkolwiek działalności niezgodnej z prawem lub w celu ułatwienia lub wspierania takiej działalności;
- z zastrzeżeniem ust. 3 kopiowania, adaptacji, tłumaczenia, dekompilowania, stosowania inżynierii odwrotnej, deasemblacji, prób uzyskania kodu źródłowego, modyfikacji lub tworzenia dzieł pochodnych Aplikacji lub dowolnej jej części;
- debugowania, jakiejkolwiek ingerencji w kod programu;
- korzystania z Aplikacji w dowolnym celu zmierzającym pośrednio lub bezpośrednio do wyrządzenia szkody Usługodawcy lub podmiotom powiązanym z Usługodawcą, w tym między innymi w celu opracowania konkurencyjnego oprogramowania lub usługi.
- 1. Wszelkie reklamacje dotyczące działania Aplikacji oraz niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi, Użytkownik może zgłosić w formie elektronicznej pod adresem:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . - 2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail użyty podczas korzystania z funkcjonalności Aplikacji oraz opis nieprawidłowości.
- 3. Reklamacje rozpatrywane będą przez Usługodawcę w terminie 30 (trzydziestu) dni od daty ich otrzymania.
- 4. Użytkownik zostanie powiadomiony o sposobie rozpatrzenia reklamacji drogą e-mail na adres email, z którego zostało przesłane zgłoszenie reklamacyjne.
- 1. Usługodawca świadczy Usługę, która -- w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) - stanowi usługę cyfrową w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827 z późn. zm.), rozumiane zgodnie z tą ustawą jako usługi pozwalające konsumentowi na:
- wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej,
- wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Konsumenta lub innych użytkowników tej usługi,
- inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej. Z uwagi na specyfikę świadczonej Usługi, nie jest ona połączona z nabywaniem przez Konsumenta od Usługodawcy towaru z elementami cyfrowymi w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta, czyli towaru zawierającego treść cyfrową lub usługę cyfrową lub z nimi połączonego w taki sposób, że brak treści cyfrowej lub usługi cyfrowej uniemożliwiłby jego prawidłowe funkcjonowanie.
- 2. Niniejszy Regulamin stanowi umowę, na podstawie której Usługodawca jest zobowiązany do dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej oraz innych świadczeń. Postanowienia niniejszego pkt XXI stosuje się wyłącznie w zakresie postanowień umowy dotyczących treści cyfrowej lub usługi cyfrowej.
- 3. Postanowień niniejszego pkt XXI nie stosuje się do umów, na podstawie których Konsument nie jest zobowiązany do świadczeń innych niż dostarczanie danych osobowych, a dane te są przetwarzane przez Usługodawcę wyłącznie w celu poprawy bezpieczeństwa, kompatybilności lub interoperacyjności oprogramowania oferowanego na podstawie otwartej i wolnej licencji.
- 4. Usługodawca dostarcza Konsumentowi treść cyfrową lub usługę cyfrową niezwłocznie po zawarciu umowy (pobranie Aplikacji i akceptacja przez Konsumenta Regulaminu), z zastrzeżeniem udostępnienia Konsumentowi przez Usługodawcę treści cyfrowych niezbędnych dla korzystania z Aplikacji. Treść cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy treść cyfrowa lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do treści cyfrowej lub pobranie treści cyfrowej, zostały udostępnione Konsumentowi lub fizycznemu lub wirtualnemu urządzeniu, które Konsument wybrał samodzielnie w tym celu lub, gdy Konsument lub takie urządzenie, uzyskali do niej dostęp. Usługę cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Konsument lub fizyczne lub wirtualne urządzenie, które Konsument wybrał samodzielnie w tym celu, uzyskali do niej dostęp.
- 5. Jeżeli Usługodawca nie dostarczył treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, Konsument ma prawo wezwać go do ich dostarczenia. Jeżeli Usługodawca nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie. Konsument może odstąpić od umowy. Konsument może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, jeżeli:
- z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub
- Konsument i Usługodawca uzgodnili lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla Konsumenta, a Usługodawca nie dostarczył ich w tym terminie.
- 6. Ciężar dowodu dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej spoczywa na Usługodawcy.
- 7. Treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są zgodne z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności ich:
- opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność oraz dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji;
- przydatność do szczególnego celu, do którego są potrzebne Konsumentowi, o którym Konsument powiadomił Usługodawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i, który Usługodawca zaakceptował.
- 8. Treść cyfrowa lub usługa cyfrowa, aby mogły zostać uznane za zgodne z umową, muszą:
- nadawać się do celów, w których zazwyczaj korzysta się z treści cyfrowej lub usługi cyfrowej tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
- występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym funkcjonalność, kompatybilność, dostępność, ciągłość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla treści cyfrowej lub usługi cyfrowej tego rodzaju, których Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter treści cyfrowej lub usługi cyfrowej oraz publiczne zapewnienia złożone przez Usługodawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w jego imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Usługodawca wykaże, że:
- nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie nie mógł o nim wiedzieć
- przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone lub w porównywalny sposób,
- publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy;
- być dostarczane z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument może rozsądnie oczekiwać;
- być zgodne z wersją próbną lub zapowiedzią, które zostały udostępnione Konsumentowi przez Usługodawcę przed zawarciem umowy.
- 9. Usługodawca informuje Konsumenta o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń, niezbędnych do zachowania zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową oraz dostarcza je Konsumentowi przez czas:
- dostarczania treści cyfrowej lub usługi cyfrowej określony w umowie, na podstawie której dostarczanie następuje w sposób ciągły, lub
- zasadnie oczekiwany przez Konsumenta, uwzględniając rodzaj treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i cel, w jakim są wykorzystywane, oraz okoliczności i charakter umowy, jeżeli umowa przewiduje dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej jednorazowo lub częściami.
- 10. Jeżeli Konsument nie zainstaluje w rozsądnym czasie aktualizacji dostarczonych przez Usługodawcę, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową wynikający wyłącznie z braku aktualizacji, jeżeli:
- poinformował Konsumenta o aktualizacji i konsekwencjach jej niezainstalowania;
- niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja aktualizacji nie wynikały z błędów w instrukcji instalacji dostarczonej przez Usługodawcę.
- 11. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową w zakresie, o którym mowa w ust. 8 i 9 powyżej, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha treści cyfrowej lub usługi cyfrowej odbiega od wymogów zgodności z umową określonych powyżej oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej.
- 12. W przypadku, gdy umowa przewiduje dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej w sposób ciągły, treść cyfrowa lub usługa cyfrowa muszą pozostawać zgodne z umową przez oznaczony w umowie czas ich dostarczania. Treść cyfrową lub usługę cyfrową dostarcza się w najnowszej wersji dostępnej w chwili zawarcia umowy chyba, że strony postanowiły inaczej.
- 13. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, istniał w chwili ich dostarczenia. Usługodawca nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową, jeżeli brak ten podstępnie zataił.
- 14. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.
- 15. Domniemania określone w ust. 13 i 14 powyżej nie mają zastosowania, jeżeli:
- Urządzenie nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi wskazanymi w pkt IV;
- Konsument, poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem umowy o obowiązku współpracy z Usługodawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową w odpowiednim czasie wynika z cech Urządzenia Konsumenta, nie wykonuje tego obowiązku.
- 16. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Konsument może żądać doprowadzenia do ich zgodności z umową. Usługodawca może odmówić doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Usługodawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową oraz wartość treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zgodnych z umową.
- 17. Usługodawca doprowadza treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której Usługodawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową ponosi Usługodawca.
- 18. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, gdy:
- doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
- Usługodawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową;
- brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową;
- brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z możliwości doprowadzenia do stanu zgodności z umową;
- z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
- 19. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość treści cyfrowej lub usługi cyfrowej niezgodnych z umową pozostaje do wartości treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zgodnych z umową. Jeżeli umowa stanowi, że treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w częściach lub w sposób ciągły, przy obniżeniu ceny należy uwzględnić czas, w którym treść cyfrowa lub usługa cyfrowa pozostawały niezgodne z umową.
- 20. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest istotny.
- 21. Po odstąpieniu od umowy Usługodawca nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez Konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczonych przez Usługodawcę, z wyjątkiem treści, które:
- są użyteczne wyłącznie w związku z treścią cyfrową lub usługą cyfrową, które stanowiły przedmiot umowy;
- dotyczą wyłącznie aktywności Konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, które stanowiły przedmiot umowy;
- zostały połączone przez Usługodawcę z innymi danymi i nie mogą zostać rozłączone bez nadmiernych trudności;
- zostały wytworzone przez Konsumenta wspólnie z innymi Konsumentami, którzy nadal mogą z nich korzystać.
- 22. Usługodawca udostępnia Konsumentowi na jego żądanie i na swój koszt, w rozsądnym czasie oraz w powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego treści wytworzone lub dostarczone przez Konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, inne niż dane osobowe, z wyjątkiem treści, o których mowa w ust. 21 lit. a) – c) powyżej.
- 23. Usługodawca nie jest uprawniony do żądania zapłaty za czas, w którym treść cyfrowa lub usługa cyfrowa były niezgodne z umową, nawet jeżeli przed odstąpieniem od umowy Konsument z nich faktycznie korzystał.
- 24. Usługodawca jest zobowiązany do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadającej treści lub usłudze cyfrowej niezgodnej z umową oraz treści cyfrowej lub usłudze cyfrowej, których obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od umowy.
- 25. Usługodawca ma obowiązek dokonać zwrotu Konsumentowi ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny.
- 26. Usługodawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- 27. Usługodawca może dokonać zmiany treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, która nie jest niezbędna do zachowania jej zgodności z umową, tylko jeżeli umowa tak stanowi i jedynie z uzasadnionych przyczyn w tej umowie wskazanych. Usługodawca nie może jednak dokonać zmiany treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w sposób jednorazowy. Wprowadzenie zmiany nie może wiązać się z jakimikolwiek kosztami po stronie Konsumenta. Usługodawca ma obowiązek poinformować Konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o dokonywanej zmianie.
- 28. Jeżeli zmiana istotnie i negatywnie wpływa na dostęp Konsumenta do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub korzystanie z nich, Usługodawca jest zobowiązany poinformować Konsumenta z odpowiednim wyprzedzeniem na trwałym nośniku o właściwościach i terminie dokonania tej zmiany oraz prawie, o którym mowa w ust. 30 poniżej.
- 29. W przypadku, o którym mowa w ust. 28 powyżej, Konsument może wypowiedzieć umowę bez zachowania terminu wypowiedzenia w ciągu 30 dni od dnia dokonania zmiany lub poinformowania o tej zmianie, jeżeli poinformowanie nastąpiło później niż ta zmiana.
- 30. Postanowienia ust. 29 powyżej nie stosuje się, jeżeli Usługodawca zapewnił Konsumentowi uprawnienie do zachowania, bez dodatkowych kosztów, treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zgodnych z umową, w stanie niezmienionym.
- 1. Zakończenie umowy następuje w momencie usunięcia przez:
- Usługodawcę Aplikacji, co następuje z inicjatywy Usługodawcy w przypadkach określonych w Regulaminie lub w momencie likwidacji Aplikacji przez Usługodawcę lub
- zakończenia przez niego działalności gospodarczej w zakresie świadczenia Usług;
- Użytkownika Aplikacji z jego inicjatywy, w dowolnym momencie.
- 2. Zakończenie umowy w sposób określony w ust. 1 lit. b), a dokonane przez
Konsumenta w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy (pobrania Aplikacji), jest traktowane jako odstąpienie od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną przez Konsumenta na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827 z późn. zm.), chyba że Konsument wyraźnie oświadczy inaczej. Takie odstąpienie nie wymaga podania przyczyn odstąpienia i nie wiąże się z ponoszeniem przez Konsumenta jakichkolwiek kosztów. Jednocześnie:
- Usługodawca, od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez Konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowych w Aplikacji lub Usługi dostarczonych przez Usługodawcę, z wyjątkiem treści, które:
- są użyteczne wyłącznie w związku z treścią cyfrową w Aplikacji lub Usługą, które stanowiły przedmiot umowy,
- dotyczą wyłącznie aktywności Konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowych w Aplikacji lub Usług dostarczonych przez Usługodawcę,
- zostały połączone przez Usługodawcę z innymi danymi i nie mogą zostać z nich wydzielone lub mogą zostać wydzielone jedynie przy nakładzie niewspółmiernych wysiłków,
- zostały wytworzone przez Konsumenta wspólnie z innymi Konsumentami, którzy nadal mogą z nich korzystać;
- Z wyjątkiem przypadków, o których mowa w lit. a) pkt. i-iii powyżej, Usługodawca na żądanie Konsumenta udostępnia mu treści inne niż dane osobowe, które zostały dostarczone lub wytworzone przez Konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowych w Aplikacji lub Usługi dostarczonych przez Usługodawcę;
- Konsument ma prawo odzyskać treści cyfrowe od Usługodawcy nieodpłatnie, bez przeszkód ze strony Usługodawcy, w rozsądnym terminie i powszechnie używanym formacie przeznaczonym do odczytu maszynowego;
- w przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca może uniemożliwić Konsumentowi dalsze korzystanie z treści cyfrowych lub Usługi (tj. w ramach Aplikacji), w szczególności przez uniemożliwienie Konsumentowi dostępu do treści cyfrowych w ramach Aplikacji;
- W przypadku odstąpienia od umowy o świadczenie Usług, Konsument powstrzymuje się od korzystania z tej treści cyfrowej w Aplikacji lub Usługi i udostępniania ich osobom trzecim.
- 3. Usługodawcy przysługuje prawo zmiany Regulaminu z ważnego powodu, jakim jest:
- zmiana przepisów prawa mająca wpływ na treść Regulaminu lub nałożenie określonych obowiązków na Usługodawcę przez organy państwa lub sądy powszechne;
- zmiana w zakresie świadczonych Usług, w tym ich usunięcie oraz wprowadzanie nowych usług;
- zmiana procesu zakupu Usług
- zmiana sposobu działania Aplikacji
- usprawnienie obsługi Użytkowników oraz procesu rozpatrywania reklamacji;
- konieczność poprawy ochrony prywatności lub bezpieczeństwa Użytkowników;
- zapobieganie nadużyciom;
- zapewnienie bezpieczeństwa lub stabilności Aplikacji;
- zmiana technologiczna lub funkcjonalna związana ze świadczonymi na podstawie Regulaminu Usługami;
- zmiana uwarunkowań operacyjnych, ekonomicznych lub rynkowych świadczonych Usług objętych Regulaminem;
- konieczność zmian redakcyjnych, korekty błędów pisarskich;
- aktualizacja danych rejestrowych, adresowych i teleadresowych, odnośników zawartych w Regulaminie.
- 4. Usługodawca poinformuje Użytkowników o zmianie Regulaminu za pośrednictwem Aplikacji oraz może poinformować o zmianie Regulaminu poprzez przesłanie Użytkownikowi informacji o zmianie na adres e-mail Użytkownika o ile został podany przez niego.
- 5. Zmiana Regulaminu jest wiążąca dla Użytkownika w przypadku jego akceptacji w Aplikacji. W przypadku niezaakceptowania przez Użytkownika Regulaminu przedstawionego mu przez Usługodawcę, Użytkownik powinien powstrzymać się od korzystania z Aplikacji.
- 6. Wszelkie prawa do Aplikacji, w tym do kodu źródłowego, treści, użytych grafik, układu zawartości Aplikacji oraz innych elementów związanych z Aplikacją należą do Usługodawcy lub podmiotów kapitałowo powiązanych z Usługodawcą, tym samym stanowią one prawa autorskie, wobec których zakazane jest podejmowanie działań naruszających te prawa.
- 7. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
a. Aplikacja - należące do Usługodawcy i zarządzane przez niego oprogramowanie w postaci aplikacji mobilnej WodaGo, które Użytkownik może bezpłatnie pobrać na urządzenie mobilne i użytkować: korzystać z Usług oferowanych przez Usługodawcę. Aplikacja może zostać pobrana ze sklepu AppStore lub GooglePlay.
b. Dane Osobowe - wprowadzone przez Użytkownika informacje, zgromadzone przez Usługodawcę w toku jej użytkowania, stanowiące dane osobowe w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
c. Konsument - Użytkownik, o którym mowa w art. 22¹ Kodeksu Cywilnego (osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową). W zakresie jakim bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa przyznają osobom określone uprawnienia konsumenckie lub w inny sposób zrównują ich sytuację prawną z konsumentami, za Konsumenta uważa się także osobę fizyczną zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego;
d. Panel - osobisty panel administracyjno -- informacyjny Użytkownika Aplikacji, tworzony automatycznie, gdzie gromadzone oraz przechowywane są dane w szczególności na temat Usług, z których korzystał Użytkownik;
e. Panel Pomocy - miejsce w Aplikacji, oznaczone symbolem pytajnika, w którym Użytkownik może zgłaszać Usługodawcy swoje problemy;
f. Przerwa Techniczna - czasowe wyłączenie funkcjonalności Aplikacji w całości lub w części, związane z awarią Aplikacji, w tym serwerów Aplikacji lub związane z koniecznością konserwacji tych serwerów bądź modernizacją lub przebudową Aplikacji, w czasie którego nie jest możliwe korzystanie ze wszystkich lub wybranych Usług;
g. Regulamin - niniejszy dokument dostępny w Aplikacji, stanowiący wzorzec umowy (umowę) w rozumieniu art. 384 Kodeksu cywilnego, a w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną jest regulaminem w rozumieniu z art. 8 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.);
h. RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), które określa zasady przetwarzania danych osobowych Użytkownika, które stosuje Usługodawca.
i. Siła Wyższa - zdarzenie zewnętrzne, którego Użytkownik oraz Usługodawca nie mogli przewidzieć i któremu nie mogli zapobiec, uniemożliwiające korzystanie z Aplikacji w całości lub części, na stałe lub na pewien czas, któremu Użytkownik lub Usługodawca nie mógł przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności i, które nie było efektem błędów lub zaniedbań Użytkownika lub Usługodawcy;
j. Usługodawca - WodaGo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy alei Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego SĄD REJONOWY DLA M.ST. WARSZAWY W WARSZAWIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem KRS: 0001149263, NIP: 5273148164, REGON: 54070831800000, kapitał zakładowy 20 000,00 zł, numer telefonu: +48 571 505 450, adres e-mail:
k. Urządzenie - mobilne urządzenie elektroniczne typu smartfon lub tablet;
l. Użytkownik - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, nieprowadząca działalności gospodarczej, która korzysta z Usług dostępnych w Aplikacji. Pozostałe osoby nie mogą korzystać z funkcjonalności Aplikacji, w tym zakupu Usługi sprzedaży wody.
2. Aplikacja administrowana jest przez Usługodawcę (także w zakresie danych osobowych).
3. Celem udostępnienia Aplikacji jest umożliwienie Użytkownikom skorzystanie z Usług oraz zapoznanie się z ofertą Usług WodaGo.
4. Niniejszy Regulamin określa zasady udostępniania Aplikacji przez Usługodawcę, korzystania Usług oraz korzystania z Aplikacji przez Użytkowników.
5. Korzystanie z Aplikacji możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez Urządzenie Użytkownika następujących minimalnych wymagań technicznych: posiadanie aktualnego, czynnego i prawidłowo skonfigurowanego konta poczty elektronicznej, aktywnego numeru telefonu komórkowego; możliwość odczytu plików w formacie Portable Document Format (pdf), system operacyjny Android w wersji nie niższej niż 9.0 lub iOS w wersji nie niższej niż 15.0.
6. Użytkownik może w każdym czasie uzyskać dostęp do aktualnej wersji niniejszego Regulaminu w Aplikacji lub na stronie www.wodago.pl, a także w każdym czasie sporządzić jego wydruk.
II. Usługi
1. Niniejszy Regulamin określa
2. W ramach używania Aplikacji Użytkownik może zapoznać się z ofertą Usług świadczonych przez Usługodawcę, znaleźć najbliższe urządzenie vendingowe (stację napełniania wodą), zobaczyć mapę zlokalizowanych urządzeń, oraz dowiedzieć się więcej informacji o Usługodawcy, urządzeniach vendingowych (stacjach napełniania wodą), możliwości nawiązania współpracy z Usługodawcy na zasadach partnerskich (pośrednictwo handlowe w nawiązywaniu kontaktów biznesowych z podmiotami trzecimi). Użytkownik tak będzie mógł dowiedzieć się więcej o technologii oczyszczania wody i aktualnym stanie filtrów urządzeń vendingowych. 3. Pobranie i korzystanie z Aplikacji jest bezpłatne, ale Usługi dostępne w Aplikacji są płatne. Cena poszczególnej Usługi będzie wynikać z cennika dedykowanego dla danej Usługi. Cennik dostępny jest w Aplikacji i na stronie www.wodago.pl 4. Usługodawca w Aplikacji nie oferuje ani nie zapewnia usług oraz funkcjonalności polegających na wprowadzaniu, edytowaniu lub publikowaniu w ramach Aplikacji opinii ani innych treści pochodzących od Konsumentów, którzy nabyli Usługi. 5. W celu korzystania z Usług konieczne jest: a. posiadanie doładowanego konta płatniczego w systemie Apple Pay zapewniającą wystarczającą ilość środków do zakupu wybranej ilości wody pitnej, b. podanie danych karty bankowej albo c. podanie w Aplikacji danych kodu BLIK do płatności za Usługi. 6. Nie jest możliwe zakup Usługi sprzedaży wody pitnej przy pomocy Aplikacji wraz z jednoczesną zapłatą za nią w gotówce (poprzez Aplikację można płacić wyłącznie bezgotówkowo). 7. Płatność (niezależnie od jej formy) jest dokonywana poprzez zasilenie wirtualnego portfela (rachunku) Użytkownika w Aplikacji. 8. Usługodawca zastrzega, że świadczenie Usługi jest uzależnione od ilości zamówień składanych na sprzedaż wody i konieczności dbania o jak najlepsze standardy sanitarne, jakość wody i stan filtrów. W związku z powyższym, Usługodawca zastrzega możliwość czasowego zaprzestania oferowania świadczenia Usługi sprzedaży wody. O zaprzestaniu i wznowieniu oferowania świadczenia Usługi Usługodawca poinformuje Użytkowników w Aplikacji. 1. Do korzystania z Aplikacji uprawnieni są wszyscy, którzy mają niezbędne urządzenie mobilne do pobrania i wejścia do Aplikacji. 2. Do wykorzystania funkcji zakupu Usługi sprzedaży wody za pośrednictwem Aplikacji uprawnieni są Użytkownicy, którzy mają poprawnie skonfigurowane konto poczty elektronicznej, aktywny numer telefonu komórkowego, dostęp do sieci internetowej oraz spełniają warunki określone w Regulaminie. 3. Do korzystania z Usług zakupu wody pitnej za pomocą Aplikacji nie jest niezbędne posiadania konta w Aplikacji. Aplikacja nie zapewnia zakładania konta na swojej platformie. 4. Użytkownicy nie mogą w jakikolwiek sposób wprowadzać do Aplikacji treści: a) o charakterze bezprawnym, w tym naruszających dobra osobiste Usługodawcy lub osób trzecich, naruszających ochronę danych osobowych, ochronę praw autorskich, praw własności przemysłowej itp.; b) stanowiących złośliwe oprogramowanie zakłócające funkcjonowanie Aplikacji (w szczególności wirusy, konie trojańskie, skrypty i oprogramowanie zmieniające kod Aplikacji lub niszczące Aplikację) lub przechwytujące dane dostępne w Aplikacji, do których nie mają praw. 5. Poza przypadkami określonymi w ust. 4 zakazane jest także korzystanie z Aplikacji w sposób niezgodny z zasadami współżycia społecznego lub dobrymi obyczajami oraz w sposób zakłócający prawidłowe działanie Aplikacji bądź w sposób, który narusza uzasadnione interesy Usługodawcy. 6. W przypadku naruszenia ust. 4 lub ust. 5 powyżej, Usługodawca zastrzega prawo do zablokowania Użytkownikowi dostępu do Aplikacji. Odpowiedzialność odszkodowawcza Usługodawcy, za skutki zastosowania tego środka jest wyłączona. 7. W przypadku odkrycia przez Użytkownika luk bądź nieprawidłowości w funkcjonowaniu Aplikacji, Użytkownik może zgłosić powyższe Usługodawcy poprzez formularz kontaktowy dostępny pod adresem mailowym: 8. Usługodawca nie stosuje indywidualnego dostosowania ceny Usługi dla Konsumenta w ramach danej transakcji nabycia tej Usługi od Usługodawcy -- jeżeli takie Usługi podlegają opłacie. Usługodawca w szczególności nie dostosowuje indywidualnie ceny za Usługę dla Konsumenta na podstawie algorytmów bazujących w szczególności na działaniach Konsumenta (w tym także uprzednich) lub w oparciu o jego preferencje (zautomatyzowane podejmowanie decyzji). 1. Użytkownik musi spełniać następujące wymagania techniczne do korzystania z Aplikacji: a. prawidłowo skonfigurowane konto poczty elektronicznej; b. aktywny numer telefonu komórkowego; c. połączenie z siecią Internet -- w celu pobrania Aplikacji oraz w celu korzystania z Usług Aplikacji wymagających połączenia z tą siecią; d. Urządzenie działające w oparciu o systemy operacyjne wskazane w pkt I ust. 5 Regulaminu. 2. Wymagania w przedmiocie wersji systemów operacyjnych, określone w pkt I ust. 5, stanowią wymagania minimalne. Według najlepszej wiedzy Usługodawcy nie jest możliwe korzystanie z Aplikacji za pośrednictwem niższych wersji systemów operacyjnych niż wymienione w Regulaminie. 3. Za wszelkie problemy wynikające ze stosowania Urządzeń lub systemów operacyjnych nie spełniających wymogów opisanych w niniejszym pkt IV, w szczególności za spowodowane tym nieprawidłowe funkcjonowanie Aplikacji, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności. 4. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby dostęp za pośrednictwem Aplikacji do danych z serwerów Aplikacji był możliwy przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, co nie wyłącza uprawnienia Usługodawcy do zarządzenia Przerwy Technicznej i czasowego ograniczenia bądź wyłączenia w całości lub w części dostępu. 5. W przypadku potrzeby zarządzenia Przerwy Technicznej, Usługodawca poinformuje o przewidywanym terminie wystąpienia i trwania Przerwy Technicznej w komunikacie wyświetlanym bezpośrednio w Aplikacji. W przypadku Przerwy Technicznej będącej skutkiem nagłej awarii, której wystąpienia Usługodawca nie mógł przewidzieć Usługodawca poinformuje o Przerwie Technicznej niezwłocznie w komunikacie wyświetlanym bezpośrednio w Aplikacji a w przypadku, gdy wyświetlenie komunikatu w Aplikacji nie będzie możliwe, Usługodawca poinformuje o Przerwie Technicznej na skutek awarii na stronie internetowej www.wodago.pl 6. W celu zapewnienia świadczenia Usług na właściwym poziomie oraz mając na względzie chęć oferowania Użytkownikowi najlepszych, dostępnych w danym czasie na rynku rozwiązań, Usługodawca ma prawo do wdrażania aktualizacji Aplikacji. 7. Użytkownik, przed przystąpieniem do korzystania z Aplikacji, zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem. Korzystając z Aplikacji Użytkownik akceptuje Regulamin. 8. Korzystanie z funkcjonalności Aplikacji są bezpłatne, z zastrzeżeniem, że Usługa sprzedaży wody za pośrednictwem Aplikacji są płatne, a ich ceny wynikają z cenników dostępnych w Aplikacji i na stronie www.wodago.pl 9. W celu aktywacji dostępu do Usługi sprzedaży wody w Aplikacji zobowiązany jest uzupełnić podać adres poczty mailowej lub numer telefonu. 10. Dane niezbędne do przeprowadzenia płatności przy pomocy kodu BLIK, konta w Apple Pay lub karty płatniczej są przechowywane wyłącznie przez operatora płatności mobilnych. Usługodawca nie przechowuje danych kart płatniczych Użytkowników. Korzystanie z Usług wymaga akceptacji regulaminu operatora płatności mobilnych. Odmowa akceptacji regulaminu lub jego aktualizacji uniemożliwi operatorowi płatności bezgotówkowych rozliczenie opłat za korzystanie z Usług, a tym samym nie będzie możliwe korzystanie z tych Usług. 11. W toku dalszego korzystania z Aplikacji Usługodawca nie prosi Użytkownika o podanie jakichkolwiek danych osobowych lub udostępnienie dokumentów tożsamości. 12. Użytkownik może uruchomić Aplikację tylko na jednym urządzeniu dla tego samego portfela wirtualnego. Środki z jednego portfela nie mogą być przenoszone na inny portfel wirtualny. 13. Użytkownik, dla korzystania z Usług, jest zobowiązany podać w formularzu rejestracyjnym prawdziwy i używany przez niego adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego. 14. Usługodawca może w każdym czasie zweryfikować maila każdego Użytkownika. 15. Użytkownik zobowiązany jest podawać Usługodawcy wszelkie dane zgodnie z prawdą i ponosi odpowiedzialność z tytułu podania danych nieprawdziwych lub błędnych. 16. Użytkownik w każdym czasie może usunięcia jego danych kierując prośbę o na adres 17. Możliwość korzystania z Aplikacji może zostać zablokowana w przypadku: a) istnienia niespłaconych, wymagalnych należności Użytkownika wobec Usługodawcy, b) naruszenia przepisów prawa, c) powtarzających się przypadków korzystania z automatu vendingowego w sposób niezgodny z Regulaminem. 18. Usługodawca może wypowiedzieć umowę Użytkownikowi, który: a) narusza niniejszy Regulamin, b) podał nieprawdziwe dane; c) udostępnił swój portfel wirtualny osobie trzeciej. 19. W przypadku wypowiedzenia umowy, bez względu na przyczynę, Użytkownik traci możliwość korzystania z Usług. 1. Zakup wody dokonywany jest za pośrednictwem Aplikacji. 2. Przed zakupem wody w urządzeniu vendingowym (stacji napełnienia wodą) Użytkownik jest zobowiązany doładować swoje wirtualne konto (portfel wirtualny) w Aplikacji przy pomocy Apple Pay, kodu Blik, lub karty płatniczej. 3. Środki z konta wirtualnego (portfela wirtualnego) za zakup wody w urządzeniu vendingowym będą pobierane w momencie dokonania właściwej transakcji w urządzeniu vendingowym (stacji napełniania wodą). 4. Środki na koncie wirtualnym będą przechowywane nie dłużej niż 5 lat od momentu ich wpłaty na to konto. 5. W celu zakupu Usługi sprzedaży wody Użytkownik skanuje kod kreskowy znajdujący się na urządzeniu vendingowym WodaGo lub wpisuje numer urządzenia vendingowego (widniejący na nim) go odręcznie. 6. Następnie wybiera określoną ilość litrów wody pitnej, której zakupu planuje dokonać. 7. Zawarcie umowy przez Użytkownika z Usługodawcą następuje każdorazowo z chwilą kliknięcia przycisku „ZAPŁAĆ" w Aplikacji. Każdorazowe skorzystanie z Usługi zakupu wody jest zawarciem odrębnej umowy sprzedaży. 8. Stawki opłat wskazane są w cenniku stanowiącym załącznik do Regulaminu, zamieszczonym na stronie www.wodago.pl i w Aplikacji. Użytkownik związany jest cennikiem obowiązującym w chwili dokonywania rezerwacji Pojazdu, tj. w momencie zawierania umowy sprzedaży. W przypadku zmiany cennika korzystanie z Usług jest możliwe dopiero po akceptacji zmian cennika. Użytkownik niezgadzający się na zmianę cennika nie może korzystać z Usług i jest uprawniony do usunięcia Aplikacji. 1. Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Usługodawca: 2. Usługodawca powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt możliwy jest pod nr tel. +48 571 505 450 oraz adresem e-mail 3. Dane osobowe potencjalnych Użytkowników, podane w trakcie rozmowy z pracownikiem Infolinii Technicznej -- imię, nazwisko, firma, adres e-mail, nagrania audio rozmów z infolinią -- przetwarzane będą na żądanie potencjalnego Użytkownika w celu przedstawienia oferty Usług oraz zawarcia umowy z Usługodawcą, a podstawą prawną przetwarzania danych jest konieczność podjęcia niezbędnych działań przed zawarciem umowy na żądanie Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO), dane te będą przetwarzane przez okres niezbędny do przedstawienia oferty, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.
4. Dane osobowe Użytkowników:
5. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i prawo przenoszenia danych. Z powyższych praw można skorzystać zgłaszając się do Inspektora Danych Osobowych.
6. Użytkownikowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna, że Usługodawca przetwarza jego dane niezgodnie z prawem.
7. Jeżeli podstawą przetwarzania danych Użytkownika jest wyrażona zgoda, Użytkownik może w każdym czasie cofnąć zgodę, co nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zgodę można wycofać kontaktując się z Inspektorem Danych Osobowych.
8. Dane Użytkownika mogą być udostępnione podmiotom przetwarzającym dane osobowe w imieniu Usługodawcy, to jest podmiotom świadczącym na rzecz Usługodawcy usługi związane przede wszystkim z obsługą Użytkownika (w tym Infolinia Techniczna oraz dział techniczny), windykacją, działaniami marketingowymi, public relations, operatorowi płatności bezgotówkowej współpracującemu z Usługodawcą, w celu realizacji płatności i Ministrowi Cyfryzacji.
1. Wszelkie prawa do Aplikacji, w tym prawa własności kodu, grafik, treści i wszelkich innych elementów Aplikacji przysługują Usługodawcy. Korzystanie z Aplikacji możliwe jest wyłącznie na podstawie Regulaminu i w określonym w nim zakresie.
2. Z chwilą pobrania Aplikacji, Usługodawca udziela Użytkownikowi bezpłatnej, niewyłącznej, nieprzenoszalnej licencji na korzystanie z Aplikacji zgodnie z jej przeznaczeniem, Regulaminem i przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
3. Licencja obejmuje prawo do zwielokrotniania Aplikacji wyłącznie w zakresie niezbędnym do jej uruchomienia, działania i przechowywania w pamięci Urządzenia.
4. Licencja nie obejmuje prawa do:
5. Licencja wygasa z chwilą usunięcia Aplikacji.
1. Usługodawca zobowiązuje się do zapewnienia jak najwyższej jakości Usług świadczonych za pośrednictwem Aplikacji.
2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za czasową niemożność korzystania przez Użytkowników z Aplikacji, wywołaną Przerwą Techniczną, jeśli Przerwa Techniczna została ogłoszona w sposób określony w pkt. IV ust. 5 Regulaminu, jak również za jakiekolwiek szkody wynikłe z zarządzenia Przerwy Technicznej.
3. Siła Wyższa nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi, o ile zostanie wykazana przez stronę, która się na nią powołuje.
4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Użytkownika nieprawdziwych Danych Osobowych.
5. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niedziałanie lub nienależyte działanie Aplikacji na urządzeniu nie spełniającym wymagań technicznych, o których mowa w pkt. IV Regulaminu.
6. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług przez operatorów telekomunikacyjnych, z którymi Użytkownik ma zawarte umowy, w szczególności w zakresie połączenia do sieci Internet, jak również za wysokość opłat za te usługi.
7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne działanie systemów operacyjnych, które są wymagane do uruchomienia Aplikacji, zgodnie z pkt. I ust. 5 Regulaminu, jak również oprogramowania innego niż Aplikacja, zainstalowanego na Urządzeniu lub pobranego na Urządzenie.
III. Zasady korzystania z Aplikacji
IV. Wymagania techniczne
V. Usługa sprzedaży wody pitnej
VI Dane Osobowe
WodaGo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy alei Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego SĄD REJONOWY DLA M.ST. WARSZAWY W WARSZAWIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem KRS: 0001149263, NIP: 5273148164, REGON: 54070831800000, kapitał zakładowy 20 000,00 zł, numer telefonu: +48 571 505 450, adres e-mail:
VII Licencja
VIII Odpowiedzialność Usługodawcy
IX Reklamacje
X Szczególne postanowienia dotyczące rękojmi konsumenckiej, w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną
XI Postanowienia końcowe